Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Еньо, на сбирки, на които няма какво да се види и направи е нормално човек да му остане да се напие... ми то поне да се напиват... а тука някакви напиванки с бира...

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      Абе стигя с тая нафта и газ бре, на колегата RPWWD всяка реплика му е за нафта-като че ли държи нафтаджийница.
      Новите бензинки са с почти идентичен разход на бензин, спрямо тоя на нафта-за тия които държат на разхода.
      А ланчията сега на е като старата Ланча Делта Интеграле на времето примерно, ама има много готини модели, които въобще не са за подценяване, сегашната Делта примерно:
      http://www.lancia.bg/?lan=BG&op=model&id=42
      Само бензин, долу печките
      Аре пак стана като в поговорката "гузен негонен бяга", ти говориш за едно, бензин феновете веднага скачат на любимата си тема за готвенето, топленето и карането Просто констатирам, че почти всички Ланчи в БГ са газифицирани и няма нищо спортно в марката от 1990-91 година насам
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Аре пак стана като в поговорката "гузен негонен бяга", ти говориш за едно, бензин феновете веднага скачат на любимата си тема за готвенето, топленето и карането Просто констатирам, че почти всички Ланчи в БГ са газифицирани и няма нищо спортно в марката от 1990-91 година насам
        Предлагам да пуснеш една анкета в форума на Ланчия, ама не си давай адреса щом си толкова сигурен че Ланчите са на газ, турбо делти и т.н.
        145 1.7 16V Boxer

        Comment


        • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          поддържаме редовно около 20 шестака ....
          Е, хубаво 20 или 50 все тая (Бг не е показателен пазар). Пазарният дял на тези двигатели е нищожно малък. Оправдано ли е да се дадат милиони евро, за да се разработи "Алфов" В6 и да се продават по има няма 1 000 коли годишно в световен мащаб?! Даже и 1000 ГТА на година едва ли са продавали, щото това е 1% от продажбите на марката. Та, затова са взели опелския В6. Хубав-лош ама все пак го има като оферта, че иначе нищо.

          ---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

          Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          а и класата на старите алфи идва от малките губатури с висока мощност, дори фиатския (с глава на алфа ТС) 1.6 16в - 1997 година е 120 коня... дали е слаб
          Е и на новите в това ще им е класата. 1.4 - 170 коня. 1.8 - 235. По-натам може и повече да извадят.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • Да, ама фауве от 1,4 вади 180 к.с.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
              Е, хубаво 20 или 50 все тая (Бг не е показателен пазар). Пазарният дял на тези двигатели е нищожно малък. Оправдано ли е да се дадат милиони евро, за да се разработи "Алфов" В6 и да се продават по има няма 1 000 коли годишно в световен мащаб?! Даже и 1000 ГТА на година едва ли са продавали, щото това е 1% от продажбите на марката. Та, затова са взели опелския В6. Хубав-лош ама все пак го има като оферта, че иначе нищо.

              Отиди в Гърция и виж там дали има или няма шестаци.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                Е, хубаво 20 или 50 все тая (Бг не е показателен пазар). Пазарният дял на тези двигатели е нищожно малък. Оправдано ли е да се дадат милиони евро, за да се разработи "Алфов" В6 и да се продават по има няма 1 000 коли годишно в световен мащаб?! Даже и 1000 ГТА на година едва ли са продавали, щото това е 1% от продажбите на марката. Та, затова са взели опелския В6. Хубав-лош ама все пак го има като оферта, че иначе нищо.

                ---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:25 ----------


                Е и на новите в това ще им е класата. 1.4 - 170 коня. 1.8 - 235. По-натам може и повече да извадят.
                не знам дали си наясно колко време се произвежда арезе мотора на алфа и че след като спря производството му, няколко компании искаха да купят поточните линии и патента на двигателя за производство.... дали са глупаци купувачите.....

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • А на 100год в Милано по новите Алфи повечето бяха с Арезе мотора.......
                  Всяка марка продава най много бройки с малки двигатели. То и БМВ М продават малко, но го има, защото ако не друго това дава престиж на марката. Само посредствените марки са малолитражки. И Алфа за да е нещо повече от ФИАТ и трябват яки мотори а не да приключват на 240кс.и 1600кг тегло.

                  Comment


                  • Една реклама на Крайслер...Аз лично харесвам крайслер...не казвам че се радвам на случващото, ама по-скоро съм апатичен отколкото негативен...
                    http://www.youtube.com/watch?v=APS9tso1G9k


                    И гадния корейски "кенеф", който според мен е невероятен...вкл. и Ix35 Iх55
                    http://kamuscoop.blogspot.com/2011/0...40-sonata.html



                    Иннначеее аз като гледам ще продължа да карам истински алфа мотор в следващите 2-3г. а след туй на някой фиатски...ама ко'....
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • Специално в разработката на 200С съм сигурен, че италианците имат голям дял.
                      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                        Да, ама фауве от 1,4 вади 180 к.с.
                        То ако става въпрос ФВ вади 140 коня от 1.8 16V (на Голф 2) още през 1986г., докато Алфа изкарва 1.8 16V (ТС) със същите коне едва през 1996г. (без да претендирам за абсолютна точност, но това са си 10-тина години разлика). И какво от това, голфът си е голф и Алфа-та си е Алфа и преди 25 години и до ден днешен. 10 коня не правят една кола по-добра или по-лоша, щото в голфа със 160 км/ч. почва да те хваща страх, а в Алфа, поне във всички които съм карал аз, с тая скорост се прозяваш и гледаш да не заспиш. За пътното поведение, дизайна и комфорта на окачването да не говорим. То това са и "малките" разлики между Алфа и масовите ФВ, Фиат и т.н. За някой са малки, за друг са съществени. Това, че Алфа и Фиат ползват еднакви платформи - еми кво да се прави - глобализация. Въпреки еднаквите платформи, разлика между Алфа и Фиат винаги е имало и сега когато могат да ползват и платформите на Крайслер разликата ще е още по-голяма. Дано да е за добро!
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • Спомням си преди време имаше някъде едно мото на Алфа Ромео - "Посредствеността е грях".Сега е обаче тенденцията е друга.Алфа се превръща в поредната посредствена марка за жалост.
                          Преди няколко години,когато 166,156,147 и ГТ още бяха нови модели винаги нещо в мен трепваше,когато ги виждах.Сега не мога да кажа същото за Мито и новата Жулиета.
                          Духът и идентичността на марката постепенно изчезват.Това е най-жалкото.
                          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                            Аре пак стана като в поговорката "гузен негонен бяга", ти говориш за едно, бензин феновете веднага скачат на любимата си тема за готвенето, топленето и карането Просто констатирам, че почти всички Ланчи в БГ са газифицирани и няма нищо спортно в марката от 1990-91 година насам
                            Ми все си пеем една песен, добре де, ще си замълча засега, но бих отказал една нова ланча делта, ако интеграле

                            ---------- Post added at 23:25 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

                            Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                            Спомням си преди време имаше някъде едно мото на Алфа Ромео - "Посредствеността е грях".Сега е обаче тенденцията е друга.Алфа се превръща в поредната посредствена марка за жалост.
                            Преди няколко години,когато 166,156,147 и ГТ още бяха нови модели винаги нещо в мен трепваше,когато ги виждах.Сега не мога да кажа същото за Мито и новата Жулиета.
                            Духът и идентичността на марката постепенно изчезват.Това е най-жалкото.
                            Напълно съм съгласен, това имах предвид преди, като казвам, че в крайна сметка новите модели са някак по бездушни.В тоя дух на размисъл имаше едно хубаво представяне на мито в ауто билд от германски автор, фен на алфа.Да не го преразказвам, но с две думи много добре върви, но няма с какво да бъде запомнен модела /отделно липсава "глас" от двигателя/.не съм карал мито, много ми харесва иначе, но съм сигурен че това е вярно.А за мен гласа на мотора е много важен.Пак да цитирам ауто билд, щото си го чета главно него, но имаше сравняване на рева на двигателите на различите поршета с аналогии към рок и поп певци.По тая причина, звука, харесвам и бензиновите модели, а при новите турбокомпресорни двигатели с обем от 1,4 или 1,6 това определено липсва...
                            Last edited by fred; d.m.y г., 19:28.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                              Спомням си преди време имаше някъде едно мото на Алфа Ромео - "Посредствеността е грях".Сега е обаче тенденцията е друга.Алфа се превръща в поредната посредствена марка за жалост.
                              Преди няколко години,когато 166,156,147 и ГТ още бяха нови модели винаги нещо в мен трепваше,когато ги виждах.Сега не мога да кажа същото за Мито и новата Жулиета.
                              Духът и идентичността на марката постепенно изчезват.Това е най-жалкото.
                              Едно ми е много интересно къде пък ги виждаш толко често новите модели та да знаеш какво ще ти трепне ? На живо не са си лоши колите не е като на снимка или детска количка и все пак съм сигурен че ще имат и много критики , но за мен са си от семейството на Алфа и носят нейният дух !!!
                              Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                                Ми все си пеем една песен, добре де, ще си замълча засега, но бих отказал една нова ланча делта, ако интеграле

                                ---------- Post added at 23:25 ---------- Previous post was at 23:18 ----------



                                Напълно съм съгласен, това имах предвид преди, като казвам, че в крайна сметка новите модели са някак по бездушни.В тоя дух на размисъл имаше едно хубаво представяне на мито в ауто билд от германски автор, фен на алфа.Да не го преразказвам, но с две думи много добре върви, но няма с какво да бъде запомнен модела /отделно липсава "глас" от двигателя/.не съм карал мито, много ми харесва иначе, но съм сигурен че това е вярно.А за мен гласа на мотора е много важен.Пак да цитирам ауто билд, щото си го чета главно него, но имаше сравняване на рева на двигателите на различите поршета с аналогии към рок и поп певци.По тая причина, звука, харесвам и бензиновите модели, а при новите турбокомпресорни двигатели с обем от 1,4 или 1,6 това определено липсва...
                                чуй тоя звук
                                http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X